فروشگاه لوازم رزمی شاهسوند مارکت که به صورت تخصصی و کامل تمامی لوازم نینجا و سامورایی را در اختیار علاقه مندان به این سبک قرار داده  است، مرکز لوازم ورزشی ایران واقع در منیریه فروشگاه خرید حضوری دارد.  شما عزیزان میتوانید به راحتی تمامی لوازمی که در سایت موجود هستند را به صورت حضوری از فروشگاه ما تهیه و خریداری کنید و مستقیما با سنسی شاهسوند صحبت کرده و در صورت نیاز مشاوره دریافت کنید.

در این صفحه تمامی مسیر هایی که از شمال، جنوب، شرق و غرب تهران برای رسیدن به فروشگاه شاهسوند مارکت وجود دارد را برای شما عزیزان آماده کردیم تا به راحتی بتوانید به فروشگاه دسترسی داشته باشید.

فروشگاه لوازم رزمی شاهسوند مارکت در میدان منیریه واقع است، این میدان در خیابان ولیعصر قرار دارد و مرکز لوازم ورزشی ایران میباشد. اگر میدان منیریه را 100 قدم به سمت جنوب حرکت کنید به پاساژ ولیعصر میرسید که فروشگاه ما در آن واقع شده است.

آدرس دقیق: تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از میدان منیریه، پاساژ ولیعصر، طبقه زیرهمکف، پلاک 134 - فروشگاه شاهسوند مارکت

توجه داشته باشید بهتر از قبل از حضور در فروشگاه جهت باز یا بسته بودن آن با ما تماس بگیرد تا شرمنده شما عزیزان نشویم🌹

شماره تماس: 09170474678

حرکت از شمال تهران:

اگر مبدا شمال تهران باشد و بخواید بیاید به فروشگاه شاهسوند مارکت راه های دسترسی زیادی دارید، از مترو و بی آرتی گرفته تا تاکسی های خطی و اتوبوس.

راحت ترین و بهترین مسیر از طریق مترو تجریشه، مترو تجریش به سمت کهریزک سوار میشوید و در ایستگاه شهید بهشتی پیاده میشد و خط عوض میکنید به سمت آزادگان. 5 ایستگاه بعد در ایستگاه منیریه پیاده میشوید.

بعد از خروج از مترو، خیابان ولیعصر را به سمت جنوب حرکت میکنید و تقریبا 100 قدم فاصله دارید تا فروشگاه شاهسوند مارکت، پاساژ ولیعصر در سمت چپ شما قرار دارد.

راه بعدی از طریق بی آرتی میباشد که توصیه نمیشود به دلیل اینکه 29 ایستگاه طول میکشد تا به مقصد برسید!  با این حال بهترین راه همان مترو میباشد.

پایانه تجریش به سمت میدان راه آهن سوارد میشود و ایستگاه میدان منیریه پیاده میشوید، سپس همانند مترو، خیابان ولیعصر را به سمت جنوب حرکت میکنید تا به پاساژ ولیعصر برسید.

حرکت از جنوب تهران:

اگر مبدا جنوب تهران باشد و قصد آمدن به فروشگاه شاهسوند مارکت را داشته باشید پیشنهاد ما مترو است، البته اگه به خط مترو آزادگان دسترسی دارید. درغیر اینصورت استفاده از اتوبوس های شرکت واحد راه بهتری است.

ایستگاه های مترو نعمت آباد، عبدل آباد و شهرک شریعتی در این مسیر قرار دارند و اگر مبدا شما نزدیک به این ایستگاه ها است کارتون راحت تره، برای مثال ساکنین مناطق نازی آباد، خانی آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، زمزم، پاسگاه و نعمت آباد و … به این ایستگاه ها نزدیک هستند.

اگر ساکن شهر ری و اطرف آن هستید مسیر سختی در پیش دارید و باید از ترکیب اتوبوس و مترو استفاده کنید. ابتدا باید سوار اتوبوس شده و به سمت پایانه مترو شهر ری حرکت کنید و در نهایت بعد از ایستگاه فرمانداری، یعنی در ایستگاه پایانه مترو شهر ری پیاده شوید.

بعد از آن باید به سمت تجریش سوار مترو شده و در ایستگاه محمدیه خط عوض کرده و به سمت میدان صنعت سوار شوید. ایستگاه مهدیه پیاده شوید و به سمت آزادگان سوار شوید و در نهایت در ایستگاه منیریه پیاده شوید. بعد از خروج از مترو در خیابان ولیعصر به سمت جنوب حرکت کرده تا به پاساژ ولیعصر برسید، فروشگاه شاهسوند مارکت در این پاساژ واقع شده.

حرکت از شرق تهران:

با توجه به وسعت شرق تهران، ابتدا باید مشخص شود که از کدام منطقه قصد حرکت دارید، پیروزی، افسریه، بسیج و ... .

اگر مبدا شما بسیج و محله های اطراف آن مثل محلاتی باشد، بهترین و راحت ترین راه دسترسی برای شما مترو است. کافیست مترو بسیج به سمت میدان صنعت سوار شوید، ایستگاه مهدیه خط عوض کرده و به سمت قائم سوار شوید.

در نهایت در مترو منیریه پیاده شود و خیابان ولیعصر را به سمت جنوب حرکت کنید، دست چپ شما پاساژ ولیعصر است، که فروشگاه رزمی شاهسوند مارکت در آن آماده خدمت به شما میباشد.

اگر محل حرکت شما پیروزی، نبرد و یا نیروی هوایی باشد، باید مترو به سمت ارم سبز سوار شوید و در ایستگاه تئاتر شهر پیاده شده و خط عوض کنید به سمت آزادگان؛ در نهایت در ایستگاه منیریه باید پیاده شوید.

اگر علاقه مند به استفاده از اتوبوس هستید، میتوانید در خیابان پیروزی سوار خط اتوبوس به سمت میدان ولیعصر شوید و در ایستگاه فلسطین پیاده شوید. سپس در ایستگاه جمهوری اسلامی به سمت میدان راه آهن سوار اتوبوس شوید و 3 ایستگاه بعد در میدان منیریه پیاده شوید.

حرکت از غرب تهران:

غرب تهران نیز همانند شرق تهران مناطق مسکونی زیادی دارد و ممکن است شما ساکن یکی از مناطق باشید، پس ما تمامی راه های ممکن را به شما میگوییم.

اگر ساکن محله های آزادی، اکباتان و اطراف آن باشید، نزدیک ترین و بهترین راه برای شما مترو آزادی است، به سمت کلاهدوز سوار شوید و در ایستگاه تئاتر شهر پیاده شده و به سمت آزادگان سوار شوید و در ایستگاه منیریه پیاده شوید و به فروشگاه شاهسوند مارکت بیاید.

 

اگر ساکن ستاری، شهرک غرب، همت و ... هستید باید با اتوبوس به سمت ارم سبز بیاید و سپس سوار مترو شوید و به سمت خط کلاهدوز حرکت کنید و در نهایت ایستگاه تئاتر شهر خط عوض کنید و به سمت آزادگان سوار شوید و در ایستگاه منیریه پیاده شوید.