خرید کالا و پرداخت

بعد از اضافه کردن تمامی محصولات مورد نظرتان در سبد خرید، میبایست وارد صفحه وارد کردن اطلاعات شوید. توجه کنید که اطلاعات وارد شده توسط شما کاملا درست باشد تا در مرحله ارسال مشکلی از این بابت پیش نیاید.

در مرحله پرداخت شما میتوانید با خیال راحت در امن ترین درگاه پرداختی کشور که شاهسوند مارکت برای شما تدارک دیده است پرداخت خود را انجام دهید، این درگاه از کلیه بانک های کشور پشتیبانی میکند و جز امن ترین درگاه های پرداختی کشور میباشد.

به علت وجود اعتبار بسیار زیاد شاهسوند مارکت در عرصه تولید و فروش لوازم نینجا و سامورایی، تمامی فروش های مجموعه به صورت آنلاین و یا تحویل حضوری در فروشگاه تهران ما میباشد، بنابراین از پرداخت درب منزل معذوریم.

ارسال کالا

در شاهسوند مارکت 3 نوع ارسال وجود دارد:

1- ارسال توسط پست:   این روش یکی از متداول ترین روش های ارسال کالا میباشد، سفارش شما پس از پرداخت، بسته بندی شده و تحویل اداره پست میگردد و با توجه به فاصله شهر شما از مبدا ارسالی، بین 3 الی 6 روز کاری به دست شما میرسد.

کد رهگیری پست نیز بعد از ارسال کالا برای شما توسط شاهسوند مارکت پیامک میشود. 

(اکیدا” توصیه می شود که بعد از دریافت کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالای دریافتی را در حضور مامور پست چک کنید)

 

2- ارسال توسط تیپاکس:    در این روش نیز سفارش شما بعد از پرداخت بسته بندی شده و تحویل اداره پست میگردد، و با توجه به فاصله شهر شما از مبدا ارسالی، بین 3 الی 6 روز کاری به دست شما میرسد.

کد پیگیری مرسوله نیز بعداز تحویل به اداره تیپاکس، برای شما پیامک میشود.

 

3- ارسال سریع به شهر تهران:    اگر ساکن شهر تهران هستید، پس خیالتون از تحویل سریع کالا راحت باشه، چون بعد از ثبت سفارش و تماس با مجموعه، سفارش شما بسته بندی شده و در همان روز توسط پیک مخصوص و یا اسنپ برای شما ارسال میگردد.

 

*نکته بسیار مهم*   لطفا بعد از دریافت کالا از مامور پست، تیپاکس و پیک، سلامت ظاهری، فیزیکی و بسته بندی کالا را در حضور مامور چک کنید و درصورت وجود هرگونه مشکل سریعا با شماره پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

 

اگر هنوز سوالی در مورد ارسال کالای مورد نظرتون دارید، میتونید با ما تماس بگیرید، یا از قسمت چت آنلاین سایت برای ما پیام بزارید. پشتیبانی شاهسوند مارکت در لحظه آنلاین هست تا جواب سوال شما را بدهد🌹.