ضمن تشکر از همراهی شما با مجموعه شاهسوند مارکت، شرایط گارانتی فراهم اومده تا علاوه بر اینکه ما تلاش میکنیم بهترین محصول رو در اختیار شما قرار بدیم، شما نیز با خاطری آسوده خریدتون رو انجام بدین.

مدت زمان گارانتی این محصول یکسال معادل ۳۶۵ روز میباشد

موارد عدم گارانتی شامل هرگونه استفاده یا عمل نادرست از این محصول هست 
بطور مثال :
یک) ضربه به اجسام سخت ! بطور کلی کاتانا برای برش اجسام هم چگالی و مشابه گوشت و پوست انسان و همینطور اجرای فرم و کاتا ساخته شده پس ضربه به اجسام سخت مثل فلزات نباید انجام شود.


دو) عدم انجام امور مربوط به نگهداری و روغن کاری که در دوره آموزش تنظیف و نگهداری کاتانا به شما آموزش داده میشود. (لازم به ذکر هست که دوره تنظیف و نگهداری بصورت ویدیو آموزشی هست که به خریداران کاتانا بصورت اشانتیون و هدیه تقدیم میشود)


سه) بطور کلی هرگونه استفاده نادرست و نامناسب و هیجانی بطور مثال پرتاب به سمت اجسام یا هرگونه اقدام غیر عرف باید تیغه ، شامل گارانتی نمیشود.


چهار) اقلام مصرفی که استهلاک محسوب میشود از جمله بند بافته شده روی دسته یا غلاف که در مرور زمان ممکن است کثیف یا فرسوده شوند نیز شامل گارانتی نمیشود.


موارد گارانتی
اشتباه مشهود در ساختار یا متریال محصول که مغایرت با موارد بیان شده در ویژگی های محصول در سایت داشته باشد.

نکته مهم
قبل از بسته بندی و ارسال محصول ، سلامت کاتانا توسط سنسی یا کارشناس مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد سپس ارسال انجام میشود، اما باتوجه به اینکه در بخش حمل و نقل یا پست ممکن است بخاطر ضربات وارده محصول دچار آسیب شود، گیرنده میبایست در درجه اول سلامت ظاهری بسته را بررسی کرده و سپس در حضور پیک یا نامه‌رسان بسته را باز کند و در صورت شکستگی یا هرگونه مشکل فیزیکی درخواست صورت‌جلسه و خسارت از اداره پست یا تیپاکس یا شرکت مربوطه را داشته باشد.

زیرا همه مرسولات در قبال خسارات احتمالی بیمه میشوند و در صورت خسارت میبایست جبران خسارت انجام دهند که این بخش مستلزم دقت گیرنده در زمان تحویل بسته میباشد.

بازگشت کالا تا 24 ساعت پس از ارسال کالا به دست شما، درصورت مشاهده مغایرت مشهود امکان پذیر است.